Saturday, April 16, 2011

SO SWEET WITH YOU LA DEAR

Assalamualaikum. hai hai hai readers. okeh tersenyum sorang2 depan laptop. denagn hati yang ceria. walaupun banyak tugasan yang dipukul, CHOP ! mcm bnyk sgt la kan.. haha ! skrg tgh berdating.. HAHA ! dating dgn my lovely kak liza. siapkan keje ya kkk syg. bahha. *ckp org. kerja dila ? sure la dah siap. alhamdulilah. ! pening + penat memikir. 


SO SWEET LA WITH YOU DEAR. 


okeh fine ! sangat sweet bila dengan anda. ketawa bersama. pandai ye membuat lawak ! smpai nak PECAH mulut ketawa. haha ! tak boleh belah. xD. kalau satu hari tak jumpe. serius. mcm tak boleh hidup. ! *MCM jehh  yee. HAHA ! serius dah in love tahap ________ . ke mana mana asyik bersama jehh. mcm mne la kita boleh kenal yekk ?? sedangkan dulu. paliang benci la dengan awk. nak cr gaduh apee ? mcm nak baling2 jehh ! mmg tak dpt nak bayangkan bile nak bergaduh.. but bila awk tak ada dekat sekolah. ! whooo. sunyi seh hidup. bila awk tak ada. HABIS laa. kerja saya semua tak siap... :( awak yg selalu ingatkan saya. ! ahah ! *dengan penuh gedik aku menaip yee ! xD. 


dulu dulu dulu. saya tak pandang pun awk. sbb ape function seh pandang awk ! takda function ltau ! but semenjak dua menjak tiga menjak nihh. halah ! mesti nak kne ada awk ! kalau tak ada =.= . tak complete hidup. ! dushh. *ayat aku.. xD. 


sweet sgt bile jln sama sama . pergi sekolah sama sama. balik sama sama. haah ! apa kess laa. mesti bersama yehh. okeh lepas nih. awk tolong jgn nak hilang hilangKAN diri lagi. PENAT tau nak cari awk ! mcm gila jdnya saya. :( tau x. boleh mnges kalo awk takda.. so 




KEPADA 


DIARY KU. HARAP JGN MENGHILANGKAN DIRI. I HAVE A LOT SWEET TIME WITH U. PLEASE DONT DO LIKE THIS TO ME. 






habis kerja sekolah saya tak siap tau. gara2 awk hilang. but. skrg dah jumpe.. 


ahha. kepada readers. harap maaf la. sbb saya post yang agak MENGEDIK. bkn GEDIK lagi. dah MMG gedik. but im not like that. 

No comments:

Post a Comment