Friday, March 25, 2011

ALHAMDULILAH

Assalamualaikum. okeh okeh. mulakan la dengan senyuman pada pagi ni.. errkk.. tiba tiba rasa bersalah sebab. kan kan. aku banyak block list kan org drpd add aku. *serius aku kejam.


yeaahhh. serius jahat. so kepada anda anda yang telah saya BLOCK LIST or DISENARAI HITAMKAN. saya dah pun approve anda. maaf yehh..


n then one more thing. yeehh.. erkk...


erm.... ! okeh dah dah. jgn melakukan kekejaman lagi Dila,
tak ada apa yang hendak dilakukan melainkan belajar.


ERHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




I WANNA MAKE A WISH THAT I WILL NOT ONLINE IN WEEKDAYS> HUST FOR FRIDAY N SATURDAY> 


Ya Allah.
 kau lindungilah aku drpd bisikan syaitan. sesungguhnya syaitan itu melekakan aku.. 
YA Allah 
ingatkan lah aku jika aku lupa. 
Ya Allah
pagari aku dgn hidayah mu.
sesungguhnya aku manusia yang lemah yang mudah goyah
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim.
sesungguhnya aku tidak pernah keseorangan kerana Kau akan sentiasa melihat aku.

Alhamdulilah. today i will meet my twinnie. Thank Allah .

hoho.... tak sabarnyee nak jumpe twinnie ku. !..

i MISS YOU DAMN SO MUCH! gHileee lamee takk jumpeeeeeeeeeeeeee.
serius teringattt ingatttt ajeeeee...

apa apa pun mmg tak sabarr. okeh fine. wait. i will come..

miss you damn so much.

1 comment: