Tuesday, February 15, 2011

SEDIH.

okeh. haihhhh.. AL KAMIYA. saya, minta maaf. saya dah cuba buat yang terbaik . tapi kenapa harus dimarah marah ? masalahnya, jalan kerja saya tak salah. saya cuma tanya sahaja. :( rasanya tidak salah untuk memastikan jawapan kan > * tolong jangan expect yang saya dah tahu semua. erm. ```` ou AL KAMIYA> i try harder. but.. erkk== okeh insyaAllah. forCIKGU . erm. takpa la. mungkin ckgu ada masalah. xD. haih.. menangis dlm hati jehhh. nihh. SABAR dilaa. sabar. biarkan jep... apa1 pun yang penting dah menitik nitik air mata. lagi berapa hari jep nak exam nih. haiyoo. AL KAMIYA. saya dah melakukan yg terbaik. okeh. cukup2 la. lagi menaip. lagi menangis. :((( takpaa.. relaxx..




ahha... okeh dah dah. pic yang sanagt menunjukkan keadaan saya sekarang. yang dalam kebingungan. :DDDD
:((((.
GILA KEE AKU NIH ?>? errk===

No comments:

Post a Comment