Saturday, January 29, 2011

woott wott.. cuti cuti

ouh.. okeh... hari ni dah start cuti sempena raya cina.. alaa.. seminggu jeppppppp... :( ..
*ceh... dah bagi betis nak peha.. cewah... ayat~~~~ XD


kalau dah namanya cuti ofcoz laaaa... ade nye kerja umahhhhh... yepppieeee.... cuti tak cuti same jep.. keje umahhh.. mak aiii.. menimbunnnnn..nimbun... *macam tinggi bukit 200 metreeeeeeeee.... XDDDD

ape project jek weyh cuti nih?? XDDDD..... errr.. projectnye... siapkan h/w yang sure sure dah mcm ape dahh.. malas nak ckp..phm phm la sndiri yewwww.... HAHAH

apee nihh..takde ideaaaa..... haihhh... hujan yang tak berhenti henti la yang menjadi penyebab aku tak boleh nak bergerak. lagi nak berjalan. dan menyebabkan 90% kemalsan aku menaik... woooo....

nak tgk tak keje sejarah ??? hehhe... shukeee sejarahhh..
nnt nt la upload... interent sekarang sedang berjalan seperti kure kure.. HAHAH... sudah. stop merepek please.,


Semua orrang nak pindah sekolah tauuuu.. kesian akuuu. :( .tapi..tkpe.. aku tak berape kesah sgt. yang penting aku boleh fokus more instudy. harap harap 10 dlm tgn tauuuu...


BAHASA MELAYU
BAHASA INGGERIS
MATEMATIK MODEN
MATEMATIKK TAMBAHAN
FIZIK
KIMIA 
BIOLOGI
SEJARAH
PENDIDIKAN ISLAM
PRINSIP ACCOUNT


Baaaabbaaaabommmmmmm..... !!!!!
aminnn~~~


soooo.... aku sure aku akan bahagia with good result di mutiara rini... yooopiieeee :DDDD

No comments:

Post a Comment