Wednesday, December 15, 2010

aku sayang kau sangat ...

saya sayang sangat dekat awak !!!!
wahai HANAN NISHA..
rindu sangat dekat kau tau takkk???
bila la boleh jumpe lagi kan??
hahha..
tau tak..??bile ingat balik darjah 6..kah kah kah..
cannot go..
tapi sangat sweettt..
tau!!!

gaduh la..main jutaria..
berangan berrsama..
hahhaha
paling best ..gosip bersama..
hee~~~

aku tak leh lupe tau..
tak pernah lupe..

kebetulan pule..birthday kite same kan???
walaupun tak sama hari..
tapi same bulan..
kau 11 aku 13 mei..
:D
kau kakak aku adik..
kau comel aku cute..
hahhah...
*merepek la aku*

bile naik form one..
kite same klas..
tapi..
kite terpisah mase bula due...
ishhh..
aku macam org gile tau takde kau..
tak tentu arah..

belajar pun tak fokus..
kau tau tak??
math aku C
scn aku C
bi aku C
kebanyakan C

herm..tapi..lame2..aku dah biase..
tapi..
aku masih ingat kat kau..
darjah 6 mmg best tahap gaban,

kao boleh..aku nak putar balik mase..
kalo boleh la..
hee~~
tapi..mmg tak boleh..
masa smkin ke depan..
aku pulak semakin tueee.
ha??
tuee kee??
hehhe

hanan u are my BFF forever..


No comments:

Post a Comment